Discussion Board
Welcome Guest! You can login or register. Login or Register.
4 Pages«<34

Options
Go to last post Go to first unread
DarkaneRules  
#81 Posted : Friday, November 29, 2013 11:44:45 AM(UTC)
Flynn showed his weaknesses. They were on full display for all to see. We were completely dominated up front so it wasn't just one person to blame. Everyone had a hand in it.

What I wonder and will ask you guys is this: Does anyone recall a play yesterday where the Lions rushed just four guys or was it just my perception at the time that it always looked like there were at least 5 guys crashing down on our o-line every snap? It looked like an all out assault.
Zero2Cool  
#82 Posted : Friday, November 29, 2013 1:27:06 PM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
Methodically moving the chains is the type of offense we need and Matt Flynn can do that.


Yeah, so about that ...


I'm convinced the Packers are trying to ruin my fantasy football season. I was doing pretty well and then Aaron Rodgers got hurt.

I then picked up Seneca Wallace. Guess what, first series after his first start, he's out!!

I picked up Scott Tolzien for the week after. 339 yards gave me hope against the poor Vikings passing defense. What happens? He gets yanked!!

I picked up Matt Flynn as he was named starter for this week. Hey, he did well last time against them right?

He didn't even get me 1.5 points!!!!


My Packers playoff hopes and my fantasy team hopes went down the dang drain with Rodgers. Both Ted Thompson and I failed to cement the backup QB position!
nerdmann  
#83 Posted : Friday, November 29, 2013 1:48:37 PM(UTC)
DarkaneRules said: Go to Quoted Post
Flynn showed his weaknesses. They were on full display for all to see. We were completely dominated up front so it wasn't just one person to blame. Everyone had a hand in it.

What I wonder and will ask you guys is this: Does anyone recall a play yesterday where the Lions rushed just four guys or was it just my perception at the time that it always looked like there were at least 5 guys crashing down on our o-line every snap? It looked like an all out assault.


The Loins just have a really good DL.

We all know Mike's never gonna use screens, traps and draws to get them pursuing sideline to sideline and wear them down. But why not roll Flynn out from time to time? My god man, move that fucking pocket.
nerdmann  
#84 Posted : Friday, November 29, 2013 1:49:28 PM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
Yeah, so about that ...


I'm convinced the Packers are trying to ruin my fantasy football season. I was doing pretty well and then Aaron Rodgers got hurt.

I then picked up Seneca Wallace. Guess what, first series after his first start, he's out!!

I picked up Scott Tolzien for the week after. 339 yards gave me hope against the poor Vikings passing defense. What happens? He gets yanked!!

I picked up Matt Flynn as he was named starter for this week. Hey, he did well last time against them right?

He didn't even get me 1.5 points!!!!


My Packers playoff hopes and my fantasy team hopes went down the dang drain with Rodgers. Both Ted Thompson and I failed to cement the backup QB position!


This whole thing is YOUR fault, not McGinn's!
dhazer  
#85 Posted : Friday, November 29, 2013 1:59:36 PM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
Yeah, so about that ...


I'm convinced the Packers are trying to ruin my fantasy football season. I was doing pretty well and then Aaron Rodgers got hurt.

I then picked up Seneca Wallace. Guess what, first series after his first start, he's out!!

I picked up Scott Tolzien for the week after. 339 yards gave me hope against the poor Vikings passing defense. What happens? He gets yanked!!

I picked up Matt Flynn as he was named starter for this week. Hey, he did well last time against them right?

He didn't even get me 1.5 points!!!!


My Packers playoff hopes and my fantasy team hopes went down the dang drain with Rodgers. Both Ted Thompson and I failed to cement the backup QB position!


I would feel sorry for you but your the one that put the restrictions on how many qbs you can have on your team to stop me so guess what. Enjoy watching the playoffs lol

Zero2Cool  
#86 Posted : Friday, November 29, 2013 2:06:41 PM(UTC)
dhazer said: Go to Quoted Post
I would feel sorry for you but your the one that put the restrictions on how many qbs you can have on your team to stop me so guess what. Enjoy watching the playoffs lol


lol to stop you? Are you serious? You do know we have FOURTEEN teams in the league with 32 "starting" quarterbacks, right?

You've played fantasy football long enough, I shouldn't have to explain such elementary logic to you.


I could have used my second slot on a backup quarterback, but rolled the dice with whomever the Packers were starting. I even had Alex Smith for awhile, but not sure why I cut him unless it was for Seneca Wallace. BRILLIANT!! LoL

btw, I am IN the playoffs ... I just don't see myself getting past the first round lol
DarkaneRules  
#87 Posted : Friday, November 29, 2013 2:24:28 PM(UTC)
It wasn't the kind of game for Flynn. It was lost early and it was lost up front. Anything cute you try to do will get sniffed out sooner or later. Like the screen game, after the first screen, the next ones went for nothing. Lions played out of their minds Thursday.
dhazer  
#88 Posted : Friday, November 29, 2013 4:01:51 PM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
lol to stop you? Are you serious? You do know we have FOURTEEN teams in the league with 32 "starting" quarterbacks, right?

You've played fantasy football long enough, I shouldn't have to explain such elementary logic to you.


I could have used my second slot on a backup quarterback, but rolled the dice with whomever the Packers were starting. I even had Alex Smith for awhile, but not sure why I cut him unless it was for Seneca Wallace. BRILLIANT!! LoL

btw, I am IN the playoffs ... I just don't see myself getting past the first round lol


You put the rule in because the year before I drafted the top 3 qbs with my first 3 picks and you got mad lol

DoddPower  
#89 Posted : Friday, November 29, 2013 5:46:54 PM(UTC)
nerdmann said: Go to Quoted Post
The Loins just have a really good DL.

We all know Mike's never gonna use screens, traps and draws to get them pursuing sideline to sideline and wear them down. But why not roll Flynn out from time to time? My god man, move that fucking pocket.


They attempted several screens against the Lions. One or two worked, but overall, the Packers just suck at screens. It doesn't surprise me they're not called more often. For whatever reason, the Packers just suck at them.
nerdmann  
#90 Posted : Friday, November 29, 2013 5:56:22 PM(UTC)
DoddPower said: Go to Quoted Post
They attempted several screens against the Lions. One or two worked, but overall, the Packers just suck at screens. It doesn't surprise me they're not called more often. For whatever reason, the Packers just suck at them.


I counted three, that weren't to WRs.

They suck at them, because they don't practice them.
Zero2Cool  
#91 Posted : Friday, November 29, 2013 6:55:50 PM(UTC)
dhazer said: Go to Quoted Post
You put the rule in because the year before I drafted the top 3 qbs with my first 3 picks and you got mad lol



You seriously believe it was because of you? That's adorable. If I were to make a rule it would be that when you play me in the regular season I have a 30 handicap lol

That rule was for the league.
sschind  
#92 Posted : Friday, November 29, 2013 8:10:23 PM(UTC)
dhazer said: Go to Quoted Post
You put the rule in because the year before I drafted the top 3 qbs with my first 3 picks and you got mad lol



Just curious, how did you do with that strategy. the only way I can see that having a remote chance to work is if you start 2 qbs.

Zero2Cool  
#93 Posted : Friday, November 29, 2013 9:48:43 PM(UTC)
sschind said: Go to Quoted Post
Just curious, how did you do with that strategy. the only way I can see that having a remote chance to work is if you start 2 qbs.


I can't wait for this answer lol (I already know, but I really want to hear him say it)
sschind  
#94 Posted : Saturday, November 30, 2013 8:55:23 AM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
I can't wait for this answer lol (I already know, but I really want to hear him say it)


Thanks Zero, I think you've answered my question but I'd like to hear it from the horse's mouth as well.Smile

dhazer  
#95 Posted : Saturday, November 30, 2013 9:46:37 AM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
I can't wait for this answer lol (I already know, but I really want to hear him say it)


I think Zero beat me out in the playoffs
Zero2Cool  
#96 Posted : Tuesday, December 3, 2013 2:33:48 PM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
Ever notice that McCarthy rarely takes what the defense will give him? Seems kind of stubborn as if to say "No, this is what we game planned, this is the course we're taking!!"

8 or 9 in the box ... you have to see that and check out of the run play.

I'd rather win by adapting than lose by being pigheaded doing it "my" way.


Not that anyone was hopeful, but it ain't changing ...
buckeyepackfan  
#97 Posted : Tuesday, December 3, 2013 3:22:30 PM(UTC)
Zero2Cool said: Go to Quoted Post
Not that anyone was hopeful, but it ain't changing ...


Well I guess it doesn't matter who starts this week, they should just take it upon themselves to check out of the play that is called if the defense is stacking the line.

Not gonna hurt, just don't pull a T. j Rubley, and Mike shouldn't get to upset if the check works.
Rss Feed
Users browsing this topic
Guest
4 Pages«<34
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error

Fan Shout
wpr (now) : Hope you had a great day Z.
uffda udfa (3h) : Happy Birthday, Z.
macbob (8h) : Z2C-Hope you had a wonderful birthday! Thanks for providing us a great place to hang out.
Smokey (22h) : Anyone watching the Utah vs Arizona tonight .
Cheesey (22-Sep) : No..."Fired FROM the forge!"LOL!
Smokey (21-Sep) : A "Forged in Fire" wash out ? LOL
Cheesey (21-Sep) : Zero got cut??? I TOLD him not to play with knives!
uffda udfa (21-Sep) : Spriggs to IR.
uffda udfa (21-Sep) : Nick Perry having surgery on finger likely out this week.
Zero2Cool (21-Sep) : Ravens add RB John Crockett from the practice squad to active.
Zero2Cool (21-Sep) : No Cobb this sunday??
buckeyepackfan (21-Sep) : Was a nice run Zero, always that chance they bring you back! :)
Zero2Cool (21-Sep) : I did.
gbguy20 (20-Sep) : francois is back. so who got cut?
Zero2Cool (20-Sep) : Football Sunday at 8:30AM CT ...nice
beast (20-Sep) : Would of had to give us a draft pick if they kept him. They just wanted him until someone else got off a suspension.
gbguy20 (20-Sep) : surprised they didn't keep him until they played us
Zero2Cool (19-Sep) : Cowboys have waived linebacker Jayrone Elliott, who was acquired in a trade from the Green Bay Packers
Zero2Cool (19-Sep) : ClayMatthews52 is awfully close to setting the #Packers all-time sack record.
uffda udfa (19-Sep) : Pelissero: Banged up on o-line, #Packers worked out 3 today, per source: Fahn Cooper, Givens Price and Brandon Thomas.
Zero2Cool (19-Sep) : Yup, PFT flips to whatever gets clickys
Zero2Cool (19-Sep) : Reuben Foster (ankle) sheds walking boot (and some wanted him as a Packers player!)
gbguy20 (19-Sep) : pft was raving abot gb last week
Zero2Cool (19-Sep) : Bash packers = ratings. nothing more. unreal how dumb some places are
Zero2Cool (19-Sep) : PFT is stupid
uffda udfa (19-Sep) : from pft.com rankings: 6. Packers (1-1; No. 1): Take away Rodgers, and the Packers wouldn’t win a game.
uffda udfa (19-Sep) : Yes. Sorry.
Zero2Cool (19-Sep) : "We are hypnotized by the talent of Aaron Rodgers" | @ColinCowherd
Zero2Cool (19-Sep) : another damn hurricane???
wpr (19-Sep) : So you are saying Jordy is 150-150 for Sunday U2?
uffda udfa (19-Sep) : Jordy 50-50 for Sunday per Schefter.
uffda udfa (19-Sep) : Jordy 50-50 for Sunday per Schefter.
uffda udfa (19-Sep) : Jordy 50-50 for Sunday per Schefter.
Zero2Cool (19-Sep) : Kidding, you might be right. I don't know.
Zero2Cool (19-Sep) : hahaha no
Please sign in to use Fan Shout
2017 Packers Schedule
Sunday, Sep 10 @ 3:25 PM
SEAHAWKS
Sunday, Sep 17 @ 7:30 PM
at Falcons
Sunday, Sep 24 @ 3:25 PM
BENGALS
Thursday, Sep 28 @ 7:25 PM
BEARS
Sunday, Oct 8 @ 3:25 PM
at Cowboys
Sunday, Oct 15 @ 12:00 PM
at Vikings
Sunday, Oct 22 @ 12:00 PM
SAINTS
Sunday, Oct 29 @ 12:00 AM
- BYE -
Monday, Nov 6 @ 7:30 PM
LIONS
Sunday, Nov 12 @ 12:00 PM
at Bears
Sunday, Nov 19 @ 12:00 PM
RAVENS
Sunday, Nov 26 @ 7:30 PM
at Steelers
Sunday, Dec 3 @ 12:00 PM
BUCCANEERS
Sunday, Dec 10 @ 12:00 PM
at Browns
Sunday, Dec 17 @ 12:00 PM
at Panthers
Saturday, Dec 23 @ 7:30 PM
VIKINGS
Sunday, Dec 31 @ 12:00 PM
at Lions
Think About It
Think About It
Recent Topics
17h / Green Bay Packers Talk / Smokey

18h / Green Bay Packers Talk / Smokey

22-Sep / Green Bay Packers Talk / Smokey

22-Sep / Green Bay Packers Talk / steveishere

22-Sep / Green Bay Packers Talk / DoddPower

21-Sep / Green Bay Packers Talk / nerdmann

21-Sep / Around The NFL / Cheesey

21-Sep / Green Bay Packers Talk / DoddPower

20-Sep / Green Bay Packers Talk / nerdmann

20-Sep / Green Bay Packers Talk / yooperfan

20-Sep / Green Bay Packers Talk / wpr

19-Sep / Green Bay Packers Talk / Poppa San

19-Sep / Green Bay Packers Talk / Dulak

19-Sep / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

18-Sep / Green Bay Packers Talk / nerdmann

Headlines