Discussion Board
Welcome Guest! You can login or register. Login or Register.
2 Pages12>

Options
Go to last post Go to first unread
Nonstopdrivel  
#1 Posted : Wednesday, January 14, 2009 7:58:47 PM(UTC)
UserPostedImage
Pack93z  
#2 Posted : Monday, January 19, 2009 6:01:18 PM(UTC)
Hhhhhhhhrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmppppppppptttttt..

PM sent.. come on AADP.. :lol:

First one to call me a "Soup Nazi" will get a virtual size 13 long side the head. :lol:
Pack93z  
#3 Posted : Tuesday, January 20, 2009 7:08:53 PM(UTC)
Per AADP... he will try to complete it this week yet.. like the Canadian has a life outside of this board or something. :lol:
vikesrule  
#4 Posted : Tuesday, January 20, 2009 10:58:26 PM(UTC)
Well since aadp hasn't posted yet, I was always amused by this one that he posted some time ago in a land far, far away........ ::razz:

mods, you can delete this when aadp finally gets off his butt and posts!


" said: Go to Quoted Post
I is AADP

Postby all about da packers on Mon Apr 23, 2007 11:49 pm
Hello!

I'm a Packer fan from Canada, living in Toronto.

I enjoy washing myself with a rag on a stick, making sure my hair is just right, my make-up isn't wearing off, and making sure my nails haven't been broken.

My secret ambition is to experience life as a Viking fan for one day, but I refuse to wear purple speedos. I'm too insecure to bare people making inferences about me based on my purple speedos; I'm not royalty damnit!

I hope to marry a female Bears fan one day (I met one online, but when I found her home address, went there and decided to propose to her she had me arrested ... so obvious she is playing 'hard to get') and have lots of children that are raised as Lions fan. I mean in what other way can you instill some confidence and sense of achievement in children?

My hobbies also include staring out of windows and yelling at children about how they lack moral fiber, are smelly AND stupid, and should just quit life because they'll never be anything more than failures.

In my times of sorrow, I like to slap on a diaper and soil myself silly. Ahhhh, those feelings...
Zero2Cool  
#5 Posted : Tuesday, January 20, 2009 10:59:59 PM(UTC)
Well if that isn't motivation to finish his interview I don't know what is!!
Zero2Cool  
#6 Posted : Friday, January 23, 2009 1:27:09 PM(UTC)
Damn Canadians!!!
Pack93z  
#7 Posted : Friday, January 23, 2009 1:44:02 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
Damn Canadians!!!


Is it illegal to beat a Canadian these days.. lol..
Rockmolder  
#8 Posted : Friday, January 23, 2009 1:52:57 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
Damn Canadians!!!


Is it illegal to beat a Canadian these days.. lol..


UserPostedImage

Are you sure?
Pack93z  
#9 Posted : Wednesday, January 28, 2009 2:17:47 PM(UTC)
AADP... I am loading up the truck tonight.. driving to Toronto and hunting this interview down personally. :lol:

Either that or I am going to order 2 dozen rats to be delivered to your home.. since we all know your affection for the critters. ;)

Young Freaking Canadian Whippersnapper.

UserPostedImage
IronMan  
#10 Posted : Thursday, January 29, 2009 3:14:52 PM(UTC)
::razz:


UserPostedImage
Pack93z  
#11 Posted : Tuesday, February 3, 2009 3:15:02 PM(UTC)
The rat loving Canadian has lost the privilege of naming the next interviewee in line.. :lol:

Really, when you have time AADP, post your interview please. Thanks.

But I have selected another member to complete theirs so the process gets moving again.

Still love ya in that non affectionate touchy feely way.. your just holding up the damn show. :lol:
Cheesey  
#12 Posted : Tuesday, February 3, 2009 9:54:49 PM(UTC)
He's a damn "prima-dona".....too GOOD to take the time for us!!!
(Just kidding AADP!!!!) :thumbleft:
Pack93z  
#13 Posted : Wednesday, February 4, 2009 12:43:26 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
He's a damn "prima-dona".....too GOOD to take the time for us!!!
(Just kidding AADP!!!!) :thumbleft:


Yep.. Waiting for the official name change.... I can see it now.. AATO. :lol:
Nonstopdrivel  
#14 Posted : Thursday, February 5, 2009 3:20:20 AM(UTC)
I find it hilarious that this thread has more posts than most of the other Member Interview threads, and the member hasn't even posted his interview yet.
Zero2Cool  
#15 Posted : Thursday, February 5, 2009 12:13:52 PM(UTC)
I can think of two out of five? that have far more posts.
CDNRodgersfan  
#16 Posted : Saturday, February 7, 2009 3:50:22 PM(UTC)
I've had to lay low the last couple weeks as my fellow Canadian has been in hiding. I'm feeling a little left on the island. C'mon back AADP. EH?
PackOne  
#17 Posted : Sunday, March 1, 2009 3:10:31 PM(UTC)
I've missed me some AADP.
IronMan  
#18 Posted : Wednesday, March 4, 2009 9:58:34 AM(UTC)
Where did he go?
Nonstopdrivel  
#19 Posted : Saturday, March 28, 2009 9:33:15 PM(UTC)
So if AADP isn't going to contribute his interview, can I nominate someone else?
Pack93z  
#20 Posted : Saturday, April 25, 2009 10:16:17 AM(UTC)
Hmmmmm... I wonder after the couple month layoff if he has his interview done.. :lol:
Rss Feed
Users browsing this topic
Guest (2)
2 Pages12>
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error

Fan Shout
Smokey (13h) : LOL !
Tezzy (15h) : it's a trap
Zero2Cool (21-Aug) : check your PM's please
Zero2Cool (21-Aug) : steveishere
Zero2Cool (21-Aug) : Great, Goodell was extended????
Smokey (21-Aug) : NOT A FORUM MEMBER ? JOIN US AND SHARE YOUR VIEWS !
Zero2Cool (20-Aug) : two slots open...time is ticking for those two.
Tezzy (20-Aug) : Did you fill?
Cheesey (20-Aug) : Dang Wayne, I'm trying not to cry. But it's a losing battle. My heart aches for you.
Zero2Cool (20-Aug) : You want in, you're in. :-)
Zero2Cool (20-Aug) : Need just one person to join PH fantasy league so we have ten. Not chasing everyone around anymore.
wpr (20-Aug) : Liver, pizza, brushed, short walk, ear scratches sat on my lap.
Smokey (19-Aug) : love, love, love .
gbguy20 (19-Aug) : lots of tasty people food, car rides, go to a lake, just something out of the usual and lots of attention
gbguy20 (19-Aug) : just make sure you give him an awesome weekend before Monday comes.
Cheesey (19-Aug) : We had to do that 2 years ago to our 15 year old beloved Seth. It's never easy. I'm here for you if you want to talk.
Cheesey (19-Aug) : Wayne, I know how hard that is. Loving them enough to let them go. I''m so sorry!
buckeyepackfan (19-Aug) : Sorry to hear wpr. I had to do the same several years ago. He also was 15. Just know you are easing his pain.
Smokey (19-Aug) : HELLO DAVE !
wpr (19-Aug) : He's a mix. Shepard, Aussy Blue, Border Collie
Porforis (18-Aug) : Good grief... You're the third person I know this week that's had to do that. I'm sorry :(
Zero2Cool (18-Aug) : damn that sucks Wayne... sorry buddy
beast (18-Aug) : Sorry wpr :(
Smokey (18-Aug) : I love dogs, what is the dogs breed ?
wpr (18-Aug) : I spoke with my vet. I am going to put my 16 yo dog down on Mon.
rabidgopher04 (18-Aug) : Coincidentally when I saw the Red Sox in Boston it was against the Brewers.
wpr (17-Aug) : Good idea Z.
wpr (17-Aug) : I tapped my savings to spend time with my son.
Zero2Cool (17-Aug) : I'll have to find a time when Brewers play Red Sox at Fenway. Both teams, one location!
wpr (17-Aug) : Why do you need to be a jerk? I live in a modest home. My kids are out of the house. My wife and I both work. My son paid for most of it. I
Smokey (17-Aug) : Yes, Insurance Agents do well . You must feel so superior .
rabidgopher04 (17-Aug) : Fenway is electric. Great place to watch baseball. I've been a couple times.
wpr (17-Aug) : A few have it already. Most have to save it to do things.
wpr (17-Aug) : Yes Smokey, life takes money to do anything.
Smokey (16-Aug) : IF THEY HAVE THE MONEY !
Please sign in to use Fan Shout
2017 Packers Schedule
Sunday, Sep 10 @ 3:25 PM
SEAHAWKS
Sunday, Sep 17 @ 7:30 PM
at Falcons
Sunday, Sep 24 @ 3:25 PM
BENGALS
Thursday, Sep 28 @ 7:25 PM
BEARS
Sunday, Oct 8 @ 3:25 PM
at Cowboys
Sunday, Oct 15 @ 12:00 PM
at Vikings
Sunday, Oct 22 @ 12:00 PM
SAINTS
Sunday, Oct 29 @ 12:00 AM
- BYE -
Monday, Nov 6 @ 7:30 PM
LIONS
Sunday, Nov 12 @ 12:00 PM
at Bears
Sunday, Nov 19 @ 12:00 PM
RAVENS
Sunday, Nov 26 @ 7:30 PM
at Steelers
Sunday, Dec 3 @ 12:00 PM
BUCCANEERS
Sunday, Dec 10 @ 12:00 PM
at Browns
Sunday, Dec 17 @ 12:00 PM
at Panthers
Saturday, Dec 23 @ 7:30 PM
VIKINGS
Sunday, Dec 31 @ 12:00 PM
at Lions
Think About It
Think About It
Recent Topics
36m / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

3h / Green Bay Packers Talk / DarkaneRules

12h / Green Bay Packers Talk / Cheesey

13h / Green Bay Packers Talk / beast

13h / Green Bay Packers Talk / beast

17h / Green Bay Packers Talk / sschind

19h / Green Bay Packers Talk / Smokey

21-Aug / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

21-Aug / Green Bay Packers Talk / yooperfan

20-Aug / Green Bay Packers Talk / yooperfan

19-Aug / Green Bay Packers Talk / nerdmann

19-Aug / Green Bay Packers Talk / beast

19-Aug / Around The NFL / Zero2Cool

19-Aug / Green Bay Packers Talk / Smokey

18-Aug / Fantasy Sports Talk / Smokey

Headlines