Discussion Board
Welcome Guest! You can login or register. Login or Register.

Options
Go to last post Go to first unread
nickb364  
#1 Posted : Tuesday, October 14, 2008 7:16:00 PM(UTC)
'dedicated fan'

how do i level up haha :)
HoustonMatt  
#2 Posted : Tuesday, October 14, 2008 7:34:16 PM(UTC)
I think it's only related to the number of posts you have, which isn't a green light to quote other people's posts and simply add a smiley face at the bottom in order to up your status. Best thing would be not to worry about it.
vikesrule  
#3 Posted : Tuesday, October 14, 2008 7:35:25 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post

how do i level up


Become a Vikings Fan! :thumbleft:
nickb364  
#4 Posted : Tuesday, October 14, 2008 7:37:39 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post

how do i level up


Become a Vikings Fan! :thumbleft:
no thanks!
nickb364  
#5 Posted : Tuesday, October 14, 2008 7:38:16 PM(UTC)
not worrying about it, just curious.. :D
Cheesey  
#6 Posted : Tuesday, October 14, 2008 7:40:03 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post

how do i level up


Become a Vikings Fan! :thumbleft:

He didn't ask how to be considered mentally challenged. :physassult:

All ya have to do Nick is post, post, post.
But make them INTERESTING, not just for "numbers".
Then some day, you will be able to look at your status as a first round draft pick like me and say..............


"Damn...........I wish I had a life!!!!"
LOLOLOLOLOL!!!! :thumbleft:
vikesrule  
#7 Posted : Tuesday, October 14, 2008 8:07:25 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post

All ya have to do Nick is post, post, post.
But make them INTERESTING, not just for "numbers".


<wipes away tears of laughter>

Oh Cheesey...I'm rolling on the floor laughing....

.....from you....that's priceless!
Cheesey  
#8 Posted : Tuesday, October 14, 2008 8:12:47 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post

All ya have to do Nick is post, post, post.
But make them INTERESTING, not just for "numbers".


<wipes away tears of laughter>

Oh Cheesey...I'm rolling on the floor laughing....

.....from you....that's priceless!

Thats LOW Vikes......REAL low........ :physassult:
vikesrule  
#9 Posted : Tuesday, October 14, 2008 8:31:49 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post

All ya have to do Nick is post, post, post.
But make them INTERESTING, not just for "numbers".


<wipes away tears of laughter>

Oh Cheesey...I'm rolling on the floor laughing....

.....from you....that's priceless!

Thats LOW Vikes......REAL low........ :physassult:


UserPostedImage

Bwaaahaaa! ........... Who loves ya cheesemeister?



Anyway, back to your original question Nick....maybe start by posting an Introduction, with a little info about yourself. Let people get to know you...
:thumbleft:
Cheesey  
#10 Posted : Wednesday, October 15, 2008 8:14:52 AM(UTC)
See????
Longtime had a post in there!!!!!! :pottytrain2:
LOLOLOL!!!
DGB454  
#11 Posted : Wednesday, October 15, 2008 12:19:42 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
'dedicated fan'

how do i level up haha :)


Kill a sacrificial goat and pour it's blood on the 50 yard line at Lambeau, click your heels together 3 times and say "There's no place like Rome"
That's what I did.
Pack93z  
#12 Posted : Wednesday, October 15, 2008 12:29:17 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
'dedicated fan'

how do i level up haha :)


Kill a sacrificial goat and pour it's blood on the 50 yard line at Lambeau, click your heels together 3 times and say "There's no place like Rome"
That's what I did.


Really.. ;)

I though that was the anti-christ's red mark from the trading of Brett.. we shall be scorned for life. :lol:
DGB454  
#13 Posted : Wednesday, October 15, 2008 1:48:27 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
'dedicated fan'

how do i level up haha :)


Kill a sacrificial goat and pour it's blood on the 50 yard line at Lambeau, click your heels together 3 times and say "There's no place like Rome"
That's what I did.


Really.. ;)

I though that was the anti-christ's red mark from the trading of Brett.. we shall be scorned for life. :lol:


I always get those 2 mixed up.
Cheesey  
#14 Posted : Wednesday, October 15, 2008 5:25:54 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
'dedicated fan'

how do i level up haha :)


Kill a sacrificial goat and pour it's blood on the 50 yard line at Lambeau, click your heels together 3 times and say "There's no place like Rome"
That's what I did.

Crap..........i did that, clicked my heals 3 times, and said "There's no QB like Romo"............no WONDER it didn't work for me!!!!!
DGB454  
#15 Posted : Wednesday, October 15, 2008 9:51:31 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
'dedicated fan'

how do i level up haha :)


Kill a sacrificial goat and pour it's blood on the 50 yard line at Lambeau, click your heels together 3 times and say "There's no place like Rome"
That's what I did.

Crap..........i did that, clicked my heals 3 times, and said "There's no QB like Romo"............no WONDER it didn't work for me!!!!!


Yea.... The wording is very important in these type of rituals. I believe you also broke the golden rule of football rituals. Thou shalt not speak the name of a rival QB on the hallowed grounds of your home stadium.

Shame on you.

[-X
vegOmatic  
#16 Posted : Friday, October 17, 2008 5:10:18 PM(UTC)
Wanna buy some steroids?
Cheesey  
#17 Posted : Friday, October 17, 2008 5:58:19 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
Wanna buy some steroids?

No thanks..........I have a lifetime supply from Jose Canseco.
:thumbleft:
Zero2Cool  
#18 Posted : Friday, October 17, 2008 6:53:27 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
Wanna buy some steroids?

No thanks.........my nuts are small enough already.
:thumbleft:
Cheesey  
#19 Posted : Saturday, October 18, 2008 12:47:56 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post
Wanna buy some steroids?

No thanks.........my nuts are small enough already.
:thumbleft:

HEY!!!!
I could add something else to that......but i'll be nice! :physassult: :thumbleft: LOLOLOL!!!!
Rss Feed
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error

Fan Shout
Zero2Cool (7h) : Linkin Park Frontman Chester Bennington, 41, Dead
DarkaneRules (7h) : RIP chester bennington :(
Zero2Cool (15-Jul) : Today's Birthdays: Since69 (52)
Cheesey (11-Jul) : Thanks Yoop! Smokey...I am "aged cheese!"LOL!
yooperfan (11-Jul) : Happy belated Birthday Cheesey
Smokey (10-Jul) : That's Gouda Cheesey ! LOL
Cheesey (10-Jul) : As Groucho Marx once said, "I'm gonna join a club, and beat you with it!"LOL!
Smokey (10-Jul) : Jolly Good Show , Welcome to the Club !
Cheesey (9-Jul) : Thanks guys. Officially a geezer now.
Zero2Cool (9-Jul) : Today's Birthdays: Cheesey (60) , DanJustDan29 (30)
wpr (9-Jul) : Happy birthday cheesey.
Zero2Cool (9-Jul) : Yo Alan!
Zero2Cool (9-Jul) : Today's Birthdays: Cheesey (60)
Smokey (5-Jul) : A good night to "You Tube" an old Football Game !
Smokey (5-Jul) : Lots of rain tonight across the nation !
Smokey (4-Jul) : Hello DoddPower
Smokey (3-Jul) : I recall the 200th as well, it was Spectacular !
Cheesey (3-Jul) : I remember the 200th....doesn't seem that long ago.
Smokey (3-Jul) : Happy 241st Birthday America !
Cheesey (3-Jul) : "Great taste, less filling!"LOL!
Smokey (3-Jul) : Mrs. Guion ? LOL
Cheesey (3-Jul) : I don't know...who hear wants to taste Guion???
Zero2Cool (1-Jul) : Today's Birthdays: Grabacr (29)
Smokey (30-Jun) : Guion did wrong , but he may also have good taste .
Porforis (30-Jun) : Guion probably went out to get something better than meatloaf.
Smokey (30-Jun) : So would you like a metal or a chest to hang it on ?
Zero2Cool (30-Jun) : Stupid emoji. It's not two question marks. It's a winky face!! Guess I need to run this house gooder lol
Zero2Cool (30-Jun) : And I run this house. Understand that. ??
Zero2Cool (30-Jun) : Bahahahhaha basement
Cheesey (30-Jun) : That they should get dressed in the basement?
Smokey (30-Jun) : Careful, remember what they say about people that live in glass houses .
Zero2Cool (30-Jun) : hate to interrupt food minute on Packers site to talk Packers but ..Letroy Guion to cops: “I know I’m drunk”
Smokey (29-Jun) : Cold-Cut Thursday, with Salads, fruit, cheeses !
Zero2Cool (28-Jun) : Today's Birthdays: 4PackGirl (48)
Smokey (28-Jun) : My Meatloaf , better than some steak !
Please sign in to use Fan Shout
2017 Packers Schedule
Sunday, Sep 10 @ 3:25 PM
SEAHAWKS
Sunday, Sep 17 @ 7:30 PM
at Falcons
Sunday, Sep 24 @ 3:25 PM
BENGALS
Thursday, Sep 28 @ 7:25 PM
BEARS
Sunday, Oct 8 @ 3:25 PM
at Cowboys
Sunday, Oct 15 @ 12:00 PM
at Vikings
Sunday, Oct 22 @ 12:00 PM
SAINTS
Sunday, Oct 29 @ 12:00 AM
- BYE -
Monday, Nov 6 @ 7:30 PM
LIONS
Sunday, Nov 12 @ 12:00 PM
at Bears
Sunday, Nov 19 @ 12:00 PM
RAVENS
Sunday, Nov 26 @ 7:30 PM
at Steelers
Sunday, Dec 3 @ 12:00 PM
BUCCANEERS
Sunday, Dec 10 @ 12:00 PM
at Browns
Sunday, Dec 17 @ 12:00 PM
at Panthers
Saturday, Dec 23 @ 7:30 PM
VIKINGS
Sunday, Dec 31 @ 12:00 PM
at Lions
Think About It
Think About It
Recent Topics
2h / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

3h / Green Bay Packers Talk / Porforis

21h / Around The NFL / Cheesey

19-Jul / Green Bay Packers Talk / dhazer

19-Jul / Green Bay Packers Talk / steveishere

19-Jul / Green Bay Packers Talk / isocleas2

19-Jul / Green Bay Packers Talk / DoddPower

19-Jul / Green Bay Packers Talk / beast

18-Jul / Around The NFL / Poppa San

18-Jul / Green Bay Packers Talk / Cheesey

16-Jul / Green Bay Packers Talk / beast

14-Jul / Green Bay Packers Talk / DoddPower

12-Jul / Green Bay Packers Talk / TheKanataThrilla

12-Jul / Around The NFL / Smokey

12-Jul / Green Bay Packers Talk / Smokey

Headlines