Discussion Board
Welcome Guest! You can login or register. Login or Register.

Options
Go to last post Go to first unread
RaiderPride  
#1 Posted : Saturday, July 19, 2008 4:09:07 PM(UTC)
If anyone finds out "IF" Brett did indeed show up today for the H.O.F. inductions please post.

Thanks,

RP
Zero2Cool  
#2 Posted : Saturday, July 19, 2008 8:08:14 PM(UTC)
He did show up and spoke about Frank Winters only. Frank addressed the situation between Favre very mildly however ESPN is reporting it was some big thing. Winters simply said he hasn't been watching TV so he doesn't know whats going on with it and he'll comment on it after its all settled. His reason was, because he did not want to take anything away from what the day was all about.
Zero2Cool  
#3 Posted : Saturday, July 19, 2008 8:12:10 PM(UTC)
Beautiful! And way to show my ass up! :P
RaiderPride  
#4 Posted : Saturday, July 19, 2008 8:59:55 PM(UTC)
I am sure you both have a nice ass.
Zero2Cool  
#5 Posted : Sunday, July 20, 2008 12:12:32 AM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
I am sure you both have a nice ass.



I have pics to prove my ass's cred yo! :)

btw, RP, have you posted in your welcome thread yet? lol
RaiderPride  
#6 Posted : Sunday, July 20, 2008 5:53:26 AM(UTC)
" said: Go to Quoted Post


btw, RP, have you posted in your welcome thread yet? lol


No. Not yet. I am shy.

Plus I am not sure if I will like myself. I like to play it safe when I meet people. You know just kind of stand back and see how they act before I welcome them.

I guess if I behave and make some solid posts over the next month.... Then I may go there and welcome myself. Then I will have earned a heart felt "Welcome."

R.P.
Pack93z  
#7 Posted : Sunday, July 20, 2008 2:57:25 PM(UTC)
RP shy.. say it ain't so.. :lol:

I thought that all parties handled the day with class and honored Bags, Big Gil and Al very well.. two of my favorites during the 90's..
Formo  
#8 Posted : Sunday, August 24, 2008 2:33:02 PM(UTC)
" said: Go to Quoted Post
" said: Go to Quoted Post


btw, RP, have you posted in your welcome thread yet? lol


No. Not yet. I am shy.

Plus I am not sure if I will like myself. I like to play it safe when I meet people. You know just kind of stand back and see how they act before I welcome them.

I guess if I behave and make some solid posts over the next month.... Then I may go there and welcome myself. Then I will have earned a heart felt "Welcome."

R.P.


?! RP, sometimes your posts confuse the crap outta me.. lol
Rss Feed
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Notification

Icon
Error

Fan Shout
Tezzy (31m) : If anyone is down with a little streaming of our favorite Packers games, let me know
Tezzy (58m) : An era that will never be forgotten. Thanks you Bears for all the gifts. https://www.youtube.com/watch?v=rZWrf6kgs7Q
Smokey (12h) : Ty Montgomery arrives at TC weighing a solid 222.8 lbs. !
Smokey (12h) : Tailgaters Fantasy Football is recruiting members, PM me for more info. .
Cheesey (25-Jul) : I like the white uni's. I'd like for them to wear the "chrome" helmets too! That would look neat!
Zero2Cool (24-Jul) : Color rush uniform game for the #Packers (all white) will be vs. #Bears Sept. 28, according to Mark Murphy
Zero2Cool (24-Jul) : "It's going to be a lot of fun for all our fans to drive across the state when we're in the Super Bowl in Minneapolis." Mark Murphy
Zero2Cool (24-Jul) : Mark Murphy: Super Bowl at Lambeau not possible
Smokey (24-Jul) : Training Camp for GB begins July 26th (Wednesday ) .
Smokey (22-Jul) : After 11 days with no Cable/Internet , I'm pleased to be back !
Porforis (21-Jul) : Misery + Money = Misery
Zero2Cool (21-Jul) : He left SIX kids fatherless. He had resources to get help, but sadly felt he was without hope.
Zero2Cool (21-Jul) : Has not*
Zero2Cool (21-Jul) : Money has and never will be a measure of happiness. Never.
Cheesey (21-Jul) : Another one kills himself. I don't get it. I guess money doesn't solve it all.
Zero2Cool (20-Jul) : Linkin Park Frontman Chester Bennington, 41, Dead
DarkaneRules (20-Jul) : RIP chester bennington :(
Zero2Cool (15-Jul) : Today's Birthdays: Since69 (52)
Cheesey (11-Jul) : Thanks Yoop! Smokey...I am "aged cheese!"LOL!
yooperfan (11-Jul) : Happy belated Birthday Cheesey
Smokey (10-Jul) : That's Gouda Cheesey ! LOL
Cheesey (10-Jul) : As Groucho Marx once said, "I'm gonna join a club, and beat you with it!"LOL!
Smokey (10-Jul) : Jolly Good Show , Welcome to the Club !
Cheesey (9-Jul) : Thanks guys. Officially a geezer now.
Zero2Cool (9-Jul) : Today's Birthdays: Cheesey (60) , DanJustDan29 (30)
wpr (9-Jul) : Happy birthday cheesey.
Zero2Cool (9-Jul) : Yo Alan!
Zero2Cool (9-Jul) : Today's Birthdays: Cheesey (60)
Smokey (5-Jul) : A good night to "You Tube" an old Football Game !
Smokey (5-Jul) : Lots of rain tonight across the nation !
Smokey (4-Jul) : Hello DoddPower
Smokey (3-Jul) : I recall the 200th as well, it was Spectacular !
Cheesey (3-Jul) : I remember the 200th....doesn't seem that long ago.
Smokey (3-Jul) : Happy 241st Birthday America !
Cheesey (3-Jul) : "Great taste, less filling!"LOL!
Please sign in to use Fan Shout
2017 Packers Schedule
Sunday, Sep 10 @ 3:25 PM
SEAHAWKS
Sunday, Sep 17 @ 7:30 PM
at Falcons
Sunday, Sep 24 @ 3:25 PM
BENGALS
Thursday, Sep 28 @ 7:25 PM
BEARS
Sunday, Oct 8 @ 3:25 PM
at Cowboys
Sunday, Oct 15 @ 12:00 PM
at Vikings
Sunday, Oct 22 @ 12:00 PM
SAINTS
Sunday, Oct 29 @ 12:00 AM
- BYE -
Monday, Nov 6 @ 7:30 PM
LIONS
Sunday, Nov 12 @ 12:00 PM
at Bears
Sunday, Nov 19 @ 12:00 PM
RAVENS
Sunday, Nov 26 @ 7:30 PM
at Steelers
Sunday, Dec 3 @ 12:00 PM
BUCCANEERS
Sunday, Dec 10 @ 12:00 PM
at Browns
Sunday, Dec 17 @ 12:00 PM
at Panthers
Saturday, Dec 23 @ 7:30 PM
VIKINGS
Sunday, Dec 31 @ 12:00 PM
at Lions
Think About It
Think About It
Recent Topics
6h / Green Bay Packers Talk / Smokey

6h / Green Bay Packers Talk / Cheesey

11h / Around The NFL / Smokey

21h / Green Bay Packers Talk / wpr

22h / Green Bay Packers Talk / beast

23h / Green Bay Packers Talk / TheKanataThrilla

26-Jul / Green Bay Packers Talk / beast

26-Jul / Green Bay Packers Talk / pacmaniac

26-Jul / Around The NFL / Cheesey

26-Jul / Around The NFL / Cheesey

26-Jul / Green Bay Packers Talk / Smokey

24-Jul / Fantasy Sports Talk / Smokey

23-Jul / Green Bay Packers Talk / beast

23-Jul / Around The NFL / Smokey

21-Jul / Green Bay Packers Talk / Poppa San

Headlines